Apa-Apa Aje, Bila-Bila Aje, Mana-Mana Aje, Siapa-Siapa Aje, Suka-Suka Aje




Kawan2Ku

14 Januari 2013

Azam tahun baru Vs Samsung Galaxy Note II

Assalamualaikum wbt..

Cuma nak bagitahu, mulai esok aku dah mulakan azam tahun baru aku iaitu untuk berjimat dalam berbelanja... tak nak boros2 lagi, cian kat encik asben aku... hari tu aku dah janji, pas aku beli jer galaxy note II, aku akan terus dengan azam baru aku tu... dan tadi, apa yang aku nak, aku dah dapat... Samsung Galaxy Note II.... ngeeeeeeeeeeeeeeee!

Alia : rasa macam nak jual samsung galaxy tab 7plus aku tu... agak2 ada tak yang nak beli? Tapi bila pikir2 balik, sayang la plak nak jual... simpan jer la buat kenangan... huhu!