Kawan2Ku

25 Januari 2013

Hari Keluarga @ Sunway Lagoon

Posted by Dalia Hassan at Jumaat, Januari 25, 2013
Assalamualaikum wbt...

Ni aktiviti hari keluarga IPD Subang Jaya yang telah berlangsung di Sunway Lagoon pada 20 Januari 2013.. Walaupun dengan perut yang memboyot (masuk 8 bulan dah..), aku tak lepaskan peluang bawa Ainul ke sana.. lagipun percuma.. aku memang suka benda percuma ni.. lebih-lebih lagi kalau nak beli sendiri tiket sunway lagoon yang mahal tu, memang tak la... kedekut ckit... heheheh!

Jom layan gambar2 yang sempat aku tangkap..

Ainul dengan anak bujang Linie

ucapan dari tuan KPD Subang Jaya







Linie dan anak2..



Tuan KPD dan Tuan Timbalan...

apa yang diguraukan oleh Tuan KBKA dan Yana..


Ain logistik dan Wati transport : gossip ker? hahaha!

Yana yang tak reti senyap... pot pet pot pet jer.. haha!




Alamak Rayyan... auntie nampak la dia punya... tak aluuuuuuu! :p

seronok Ainul sekali sekala dapat beriadah macam ni...






Linie dan anak2 bujangnya...

Ainul gayat naik jambatan gantung...

mama pun gayat jugakkkkk... huhu!

sayupppppp je dari atas jambatan ni... huhuh!




mama, jom kita pergi sana pulak!

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi komen!

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea