Apa-Apa Aje, Bila-Bila Aje, Mana-Mana Aje, Siapa-Siapa Aje, Suka-Suka Aje




Kawan2Ku

19 Januari 2013

Kek Keju Meleleh

Assalamualaikum wbt...

Korang pernah dengar tak pasal kek keju meleleh? memang meleleh la.. air liur pun meleleh kalau tak dapat makan... ngeeeeeee!

Kek Keju Meleleh ni dibuat oleh Chef Sanif..

Meh layan gambar yang betul2 meleleh ni...



Dan aku dengan rasminya dah daftar sebagai pengedar... direct terus dengan Chef Sanif dan dah berborak panjang dengan dia... seronok berborak dan bertentang mata dengan dia dan isteri, banyak ilmu yang aku dapat.... Ilmu perniagaan... Sharing is caring, kan? heheheh!

Buat masa ni aku nak jual kat area2 cni jer, sekadar berkongsi kesedapan kek ni dengan kawan2 seopis dan jiran2... RM18 jer.. sangat murah dan rasanya memang terbaik... Didatangkan dalam 3 perasa... Pandan, Coklat dan Strawberry... Yummmmmmmyyyyy!

Lets makan!

Kek Keju Meleleh... 
kek keju yang meleleh dan gebu..paling huru hara dalam pasaran,tak hingat makan terus pengsan...