Kawan2Ku

13 Januari 2013

Pavlova ku....

Posted by Dalia Hassan at Ahad, Januari 13, 2013
Assalamualaikum wbt...
Malam semalam aku sempat buat pavlova yang sememangnya dah lama aku teringin nak makan... Serius sebelum ni aku tak pernah makan, cuma tengok kat internet jer... Rupanya pavlova ni takder la semanis yang aku sangka... Sebelum ni aku sangka pavlova ni manis gler tapi bila makan bersama buah buahan, yummmmmmyyyyy... Sedapnya.... Lepas ni bolehla aku buat lagi... Heheheh!
Asalnya semalam aku nak buat kek tiramisu, tapi oleh sebab bahan tak cukup dan malas nak keluar pergi beli, aku tukar plan nak buat puding koktel... Tapi bila aku nak kuarkan bahan2, tetiba je terlintas kat kepala aku ni untuk buat pavlova... Lagipun bahan semua cukup... Dan... Inilah hasilnya..... Oleh sebab aku topping pun dah pukul 11 lebih, mata dah mengantuk so buah2an tu aku main campak je... Malas nak susun... Tu yang nampak serabut tu.... Kekekekekeke!
Errrrr.... Jemput makan ya... Bismillah...

1 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi komen!

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea