Kawan2Ku

03 Mac 2013

Debaran Menanti Si Kecil

Posted by Dalia Hassan at Ahad, Mac 03, 2013
Hari ni dah masuk malam ketiga aku berada di sini... di wad 6B, Hospital Sungai Buloh... Dan esok, aku akan di operate disebabkan kedudukan bayi yang melintang.. sama kes ketika melahirkan anak pertamaku, Ainul Mardhiah, tujuh tahun yang lepas..

Walaupun ini pengalaman kedua memasuki bilik bedah, tapi debaran tu tetap ada.. harap2 semuanya akan berjalan dengan lancar. InsyaAllah.

Cuma aku rasa rindu kat Ainul. Dah berapa hari tak jumpa dia disebabkan hospital tak benarkan kanak2 bawah 12 tahun datang melawat... nampak gayanya dah kuar wad nanti baru dapat jumpa dia... apa yg boleh aku buat cuma gunakan teknologi yang ada... video call dan whatsapp. jadilah....

Katil no.6 ,Wad 6B.. dan 6 hari juga aku menetap kat sini...

tengok berita live streaming kat tonton..
sedih woo tak dapat jumpa... nasib baik ada whatsapp, saling meluah perasaan kat anak...

kebosanan melanda.. sempat jugak syok sendiri, bergaya dengan baju hospital.. ngeeeeeeeeeeee!









0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi komen!

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea