Kawan2Ku

24 April 2013

Agar-Agar Milo Lapis Oreo

Posted by Dalia Hassan at Rabu, April 24, 2013
Assalamualaikum...

Tadi dalam pukul 8pm aku ternampak resepi ni di facebook sorang kawan... dan dan tu jugak aku bersemangat nak buat dan terus kuar pergi kedai beli barang..

Tarraaaaaaaa.... kejap jer dah menjadi...


dannnnnn... kejap je dah abis...

pssssstttt... kalaulah selalu macam ni, lupakanlah niatku untuk kurusssssssssss...  apa pun tak boleh!

5 comments:

||aLeaSaRa|| berkata...

wah sedapnya...nnt share ye resipi tu,hr tu kwn akk buat tp lupa tya dia he2...

Dalia berkata...

Hehehhe... In Shaa Allah nanti kita masukkan resepinya.. :-)

Capt Lalok berkata...

nak resepi..menyelerakn je..skg ni musim panas ..sedap mkntghari2

Ahmad Kamil berkata...

nak sikit..!! =P .. btw orang Perak ke ni??

Memori Terindah

http://iniblogabangkamil.blogspot.com/2013/04/memori-terindah.html

Dalia berkata...

Dah abissss laaaa.. hehehe..
sy orang Johor..
;)

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi komen!

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea