Apa-Apa Aje, Bila-Bila Aje, Mana-Mana Aje, Siapa-Siapa Aje, Suka-Suka Aje




Kawan2Ku

30 April 2013

Kek Keju Meleleh... Lagi...

Assalamualaikum wbt...

Oleh sebab permintaan kek keju meleleh ni sangat tinggi dari rakan2 ofis dan juga pembaca blog, so hari ni aku pergi la jugak ambik stok kek keju meleleh ni kat Chef Sanif.. Selepas bersalin, ni la kali pertama aku start semula berniaga kek ni... Itupun sebab kawan kawan ofis aku dah bising, diorang dah lama tak dapat makan kek keju meleleh dari Chef Sanif ni.. hahaha!

Pas amik stok kek keju, aku terus hantar kat opis.. kebetulan, ramai la pulak pakcik2 polis trafik tu berminat dengan kek keju ni... so apalagi, aku keluarkanlah stok dari kereta...

Sampai je rumah, terus melantak satu bekas.. tapi memang dah cakap dengan encik asben, stok yang lain tu semua dah ada yang empunya.. pagi pagi esok dah nak kena hantar kat diorang... untuk jual kat pasar malam esok pon tak banyak.. nampaknya sehari dua lagi ni kena pergi amik stok lagila jawabnya... memang betul2 huru hara dalam pasaran....

ngeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!