Kawan2Ku

31 Mei 2013

Agensi Mencari Jodoh?

Posted by Dalia Hassan at Jumaat, Mei 31, 2013
Assalamualaikum wbt...

Oleh sebab baby Arissa dah tidur, aku pun memulakan aktiviti aku untuk menggodek blogger dashboard aku, satu perkara yang jarang aku lakukan. Biasanya kalau aku akan menulis entry baru tanpa membuka yang lain2. Cuma kadang2 kalau aku ada terlebih masa baru la aku intai2 apa yang patut.


Errrr... tengok pada ranking, Agensi Mencari Jodoh menduduki tempat ketiga dari senarai. Hebat. Entry aku pasal angan2 aku nak bukak agensi mencari jodoh setelah berjaya mengkenen2kan kawan aku, macam ada harapan jer. Ada sambutan. heheheh... Korang boleh baca pasal entry tu kat sini... Agensi Mencari Jodoh


Ni la Ija dan Zie, dah selamat diijabkabulkan pada awal Febuari yang lepas. Sayang masa tu aku tak dapat pergi, sebab tengah sarat mengandungkan baby Arissa... tinggal tunggu hari jer masa tu. Kalau dekat mungkin la aku dapat pergi, masalahnya majlis ni di Terengganu..

Semoga Ija dan Zie berbahagia serta berkekalan hingga ke akhir hayat. In Shaa Allah. Aminnn.

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi komen!

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea