Kawan2Ku

15 Mei 2013

Keropok Jagung BinBin

Posted by Dalia Hassan at Rabu, Mei 15, 2013

Korang pernah makan jajan ni tak? Masa kecik2 dulu memang ni la kesukaan aku. Dan haritu aku beli sepeket besar yang ada 48 bungkus didalamnya. Dan juga untuk pengetahuan korang, gambar dibawah ni adalah yang terakhir dari sepeket besar tu. Gila kentang betulll....



Adoi la... macamana la study nak melekat ilmu tu kat kepala kalau asyik makan makanan yang tak berkhasiat jer.. apa pun tak boleh!

2 comments:

dyba gula-gula berkata...

suke jugak!! tapi y choco bin. hoho. tp skrg size die da kecikk. sedapp!!

Dalia berkata...

Sedap kan... Sampai anak pun cakap, mama ni macam budak2 lah! Hahahhaa!

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi komen!

 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea