Kawan2Ku

01 Mei 2013

Tempat Tidur Pilihan Baby Arissa

Posted by Dalia Hassan at Rabu, Mei 01, 2013

Yeahhhhhh!

Akhirnya berjaya jugak aku tidurkan baby Arissa setelah berhempas pulas aku mendodoikan dia... Mula2 bawak dia tido atas katil aku, merengek jer tak mahu tido...


Pastu aku naikkan dia atas benda alah kat atas ni... sekejap je tidonya pastu terjaga semula...


Okayla.. taknak tido kat situ, kita tido kat katil a.k.a buai yang mama belikan ni, okay sayang...
Oh dia tak mau jugak... Takper, kita cuba cara lain...

  

Yeayyyyyyyy! Akhirnya.... atas buai mama ni jugalah sayang nak tido yer??? takper tidolah.. dah nyenyak nanti mama angkat bawak naik atas katil yer....

Ermmm.. sebenarnya baby Arissa tak berapa sihat... tu yang banyak ragam tu... 
Arissa cepat sihat ye sayang... mmmuuuaaahhhhh!

3 comments:

Nasuha berkata...

Mgkin bby selesi ata buaian..

fatin atikah berkata...

singgah sini.. done folllow back..

need berkata...

dtg mmbls kunjungan dan follow...cian baby nye x sihat..cepat sembuh ye..

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi komen!

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea