Kawan2Ku

17 Ogos 2013

Minggu 'Bahagia'

Posted by Dalia Hassan at Sabtu, Ogos 17, 2013
Assalamualaikum wbt....

Hari ni berakhirnya minggu 'bahagia' aku sebab nak pergi opis cuma ambik masa 25 minit jer, coz atas jalan kenderaan kurang dari biasa... bahagia kan? hahaha! Teringat hari Rabu aritu aku tertidur pas subuh then pukul 7.11am encik asben kejut tanya aku tak keje ker? Memang terkejut mak nenek la aku sebab biasanya 7.11am tu aku dah tercongok kat opis... hahahha.. dengan kelam kabut aku mintak tolong encik asben aku gosokkan baju dan aku terus mandi.. pukul 7.25am (terror x? betapa pantasnya aku..) aku dah ada dalam kereta... nasib menyebelahi aku, trafik lite semua color hijau dan.... 7.45am aku dah sampai opis.. hebat.. sangat hebat.. rasanya kalau minggu biasa ni kalau 7.25am aku kuar rumah rasanya mau 8.30am baru sampai opis...
Tapi hari bahagia tu berakhir dah hari ni.. minggu depan dah mula bersesak semula... tak sukaaaaa... sob sob sob..
Hari ni kat opis pulak, dok layan radio kuat2 untuk hilangkan mengantuk... terbaekkkkk.. cuma yang tak bestnya, satu satunya anggota trafik yang aku takut nak pandang muka dia sibuk plak menyibuk kat opis.. siap soal siasat aku lagi tanya kenapa aku kerja sorang2.. lagi mau tanya ka? Kan hari ni sabtu...
Tapi aku tak tau kenapa dari dulu aku takut nak pandang dia.. kekadang kalau nampak dia dari jauh terus aku buat keje lain tak mau tengok dia.. kalau nampak dia seakan nampak hantu.. walaupun dia jenis pendiam, tak banyak cakap n jarang bergurau dengan kitorang... tapi... pandangan tajam mata dia tu menakutkan aku... hahahaha! Betul tak tipu.. my bff si Linie pun perasan benda yang sama... dan kami sama2 tak suka kat anggota yang sorang tu... nasiblah yer...
Okla.. aku nak sambung wat keje ni... (curi tulang lagi... hahaha!)
Daaaaaaaaaaaaaaa.....
Published with Blogger-droid v2.0.10

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi komen!

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea