Apa-Apa Aje, Bila-Bila Aje, Mana-Mana Aje, Siapa-Siapa Aje, Suka-Suka Aje




Kawan2Ku

20 Ogos 2013

Rindu Arwah Atok


Assalamualaikum wbt....

Hari ni masa tengah drive nak pegi keje, entah kenapa tiba2 rasa rindu kat arwah Tok Kin... Arwah pergi masa umur aku 16 tahun dan masa tu aku tengah bergelumang dengan peperiksaan pertengahan tahun... sedih sangat.. dalam ramai2 cucu, arwah pernah buat pengakuan yang akulah cucu yang dia paling sayang... dan aku mengakuinya....

Arwah tok kin dan nenek panggil aku dengan panggilan 'darling' sehinggakan pada ketika tu semua pakcik dan makcik aku pun panggil aku 'darling'.. dulu memang aku senang dengan panggilan tu, tapi sekarang kalau ada orang panggil aku 'darling' mmang rasa macam nak termuntah lumut hijau! Huhu!

Teringat arwah atok dan kenangan bersamanya, tiba tiba jer buat airmataku mengalir... huh! Dasar cengeng!

Al Fatihah....

Published with Blogger-droid v2.0.10