Kawan2Ku

27 Oktober 2013

Majlis Persandingan Adik

Posted by Dalia Hassan at Ahad, Oktober 27, 2013
Assalamualaikum wbt...

Kalau aritu aku update entry pasal majlis pernikahan adik aku, hari ni aku cuma nak masukkan gambar2 di hari persandingan adik pada Sabtu 26 Oktober 2013, sehari selepas majlis pernikahannya...

Jom layannn!

mak usu aku amik tender jaga baby Sara..
sebahagian daripada goodies yang disediakan...

anak buahku... Nana..

persiapan sebelum tetamu datang..

rewang orang blok...

rewang orang blok...

rewang orang blok...

rewang orang blok..


skodeng orang rewang...


waktu pagi... majlis bacaan yasin, tahlil dan berzanji... bagi sapa2 orang luar dari Johor (wanita), kalau nak kahwin dengan orang johor sila pastikan yang anda boleh berzanji ya.. sebagai persiapan awal kut2 masa tengah2 orang ramai tu ada yang tetiba je sorongkan kitab berzanji meminta anda mengalunkan bacaan berzanji... takkan la kita nak tolak kan kalau orang dah sorongkan kitab berzanji tu... kekekeke (takut tak? takut tak??? memang aku saja nak takutkan korang)

Anak2 dan anak2 sedara...

masak untuk makan berhadap...

lai lai mai datang ice blended freeeeee jer...




Ya ampunnnnnn.... ni hidangan tengahari ni okeyyyy (Aira, anak abang Ijat)

Mak Long, Kak Noi Mala, Tan Sri Azmi Khalid yang sentiasa sempoi...

bergambar dengan waris...

Mak2 dan bapak saudara...

baru perasan ada ahli muzik kat sebelah tu... kekekekeke

kazen...

my bff datang dari jauh... thanks Asha..

kazenku.. abang polis dan abang askar (yang poyo)

bangga dengan encik asbenku dan kazenku yang sewel menguruskan gerai ice blended untuk diedarkan pada tetamu...





dapat souvenir dari kak mas yang baru balik dari convention kat korea...

hadiah pengantin...

sempat main mercun...

bukak hadiah time!

hadiah??????

sesi mengeluarkan dan mengira RM dari sampul (yang ni abah punya) ~ harap abah aku tak marah aku masukkan gambo ni...

sesi mengeluarkan dan mengira RM dari sampul (yang ni mak punya) ~ harap mak pun tak marah aku masukkan gambo ni...



Sekian..... daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi komen!

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea