Kawan2Ku

11 November 2013

Kami Buddies... Kami Takkan Terpisah...

Posted by Dalia Hassan at Isnin, November 11, 2013

Ermmmm....

Tak taulah kenapa semenjak dua menjak ni macam2 isu yang timbul... rasa tak puas hati, dengki mendengki, tuduh menuduh, hentam menghentam macam dah jadi kemestian... kenapa boleh jadi macam ni? Entahlah... aku pun tak pasti... aku pun naik takut dibuatnya... takut tersalah bahasa... takut tersilap kata... buruk jadinya...

Laman sosial jadi tempat berperang...
Nak jadi 'keyboard warrior"...
Aku pulak yang rasa tersepit... dihimpit...
Nak berborak dengan yang disini takut disana kata apa....
Nak bergurau dengan yang disana takut disini pulak kata apa... hadoiiiii...

Kawan2...
benda ni asalnya perkara kecik.. sangat kecik... tapi entah dari mana silapnya, ianya menjadi semakin rumit. Parah dan berdarah... Saling menyalahkan itu tidak bagus... berbincang itu yang perlu... agar tiada anasir lain yang menyerabut... sungguh..

Kita kan buddies... buddies takkan terpisah!

Chow!

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi komen!

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea