Kawan2Ku

20 Disember 2013

Muffin Buat Pengantin...

Posted by Dalia Hassan at Jumaat, Disember 20, 2013
Assalamualaikum wbt....

 Akhirnya siap juga 200 biji muffin buat bakal pengantin baru Sue dan Najib yang akan melangsungkan pernikahan dan persandingan pada hari esok 21/12/13... Ni jela yang mampu disumbangkan.. pada asalnya nak order kuih tradisional je 3-4 jenis tapi malangnya kakak yang buat kuih sedap tu balik kampung pula minggu ni... so ni je yang terlintas kat fikiran aku nak buat... paling senang.. guna tepung instant jer.. so kalau tak sedap sila salahkan tepung ya.. hehehe...






0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi komen!

 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea