Kawan2Ku

24 Januari 2014

Makan Makan @ Island BBQ Steamboat

Posted by Dalia Hassan at Jumaat, Januari 24, 2014
Seperti perancangan awal, hari ni lepas kerja aku, linie, kak wani, iema, as dan shikin plan nak makan kat Island BBQ Steamboat kat Kg Melayu Subang..  memandangkan aku EL hari, so aku tunggu diorang kat petronas kg baru subang... kak wani dah tolong booking kan awal2 lagi..

Aku walaupun Island BBQ Steamboat ni dekat je dengan rumah aku, tapi aku tak pernah pun makan situ.. ni la kali pertama.. hahaha!





 Masing2 bila dah kekenyangan.. macam ni la..







0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi komen!

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea