Kawan2Ku

05 Januari 2014

Muzium Kapal Selam

Posted by Dalia Hassan at Ahad, Januari 05, 2014
Assalamualaikum wbt...

Al kisah tengahari semalam mak call aku ajak aku tido rumah kak ani kat Melaka... aku pun on je la lagipun tak jadi nak hantar kereta kat bengkel minggu ni, tangguh ke Sabtu depan... nak ketuk dan cat semula belakang kereta aku yang eksiden aritu... so lepas zuhur aku gerak ke kenduri kawin anak Sarjan Tauhir kat Taman Medan.. encik asben tak dapat ikut sebab keje, so aku dengan Ainul dan si kecil Arissa je la..

Dalam pukul 3 aku baru gerak ke Melaka dari Taman Medan... lewat skit sebab hujan masa kat rumah Sarjan Tauhir so disebabkan parking agak jauh, terpaksalah tunggu hujan reda sambil sambung makan mee sup pulak (sebelum tu makan nasi minyak)

Hujan sepanjang jalan. Seriau gak aku tapi Alhamdulillah selamat sampai ke rumah kakak aku kat Taman Seri Pandan, Melaka... mak dan abah pun dah lama sampai rumah kak ani.. malam tu kami borak2 je tak pergi mana pun cuma mak dengan kak ani keluar beli asam pedas dengan satay.. tapau bawak balik...
Pagi tadi kami sempat bawa budak2 ni pergi ke Muzium Kapal Selam kat Pantai Klebang. Tapi aku yang jakun lebih sebab sebelum ni aku ingatkan kapal selam ni kecik je, rupanya besar macam saiz kapal terbang... jakun... memang jakun dibuatnya... hahaha

Lepas pergi ke Muzium Kapal Selam, bawak si Ainul dengan Adib merasa macamana bawak motor... seronok sangat diorang sebab dapat pengalaman pertama bawak motor.. ikutkan hati nak je aku join sekali tapi apakan daya aku ni pemalu orangnya....

Sebelum balik, singgah Pantai Puteri jap makan rojak.. hahaha!

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi komen!

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea