Kawan2Ku

16 Februari 2014

Cuti - Cuti Malaysia : Kota A' Famosa Dan Taman Mini Malaysia, Melaka

Posted by Dalia Hassan at Ahad, Februari 16, 2014
Assalamualaikum wbt...

Pada cuti sempena Tahun Baru Cina yang lepas, sempat juga bawak anak2 pergi ke Melaka Bandaraya Bersejarah... walaupun dah banyak kali ke Melaka rumah kak Ani, tapi tak pernah sekali pun aku bawak diorang ni pergi melawat Kota A'Famosa yang penuh dengan sejarah. Kebetulan mak dan keluarga long ada sekali, jadi ambik terus kesempatan untuk bawa diorang melawat ke tempat bersejarah ni...

check in kat sini...


pemandangan daari katil aku....

dak tecik yang kuat menangis... hahhaha


malam sempat naik benda alah ni kat AEON Bandaraya Melaka... 6D motion... bestla tapi aku gayat... sangat gayat sebab roller coaster... nak tercabut jantung rasa...

mak dan cucu2nya...

masam je muka dak tecik sorang ni....

panas wooooo cuaca... tapi sempat jugak....

tangan mak tu... takut dia dak tecik jatuh... heheheh


Ainul....

Arissa.....



Love you mak... abah tak nak ikut... sayang nak tinggalkan rumah kata mak... hehehhe   
Taman Mini Malaysia

Rempah ratus... ada jugak yang aku tak kenal... hahahah!


apakah?????




Panglima Awang (Henry The Black)... dulu aku baca sejarah dia ni, sampai terbawa2 dalam mimpi.. haahahaha




jom belajar sumpit...

testing.. testing.... eeeeiiiiiii!


ronda2 naik kereta lembu... masing2 excited...

hamboiiiii omak den....



Daulat Tuanku...

gayat....


nak jugak bergambar dengan lembu...

nak naik? muat ke tapak kaki aku yang besar ni.... ngeeeeeeeeeeeeee!

apakah???????

moh kita belajar main gasing.....



kak ani dan amsyar....

cer tengok mata dak tecik tu... dah berat sangat dah... mengantuk....

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi komen!

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea