Kawan2Ku

17 Mei 2014

Oreo CheeseKut

Posted by Dalia Hassan at Sabtu, Mei 17, 2014
Tadi lepas abis majlis besday Alyn, aku masuk giant jap cari makanan kucing.. alang2 dah kat situ, aku carilah biskut keju yang agak2 sesuai untuk aku buat cheesekut...
Dah jumpa biskutnya, aku beli keju dan oreo.. bahan2 lain memang dah ada kat rumah, so tak payah membazir beli yang lain...
Sampai rumah, macam biasa la terus ke dapur untuk sediakan oreo cheesekut ni dan inilah hasilnya.. sedap sangat padahal baru sekejap simpan dalam peti sejuk... kalau lama2 simpan, mesti lebih mabeles...
Sayangnya aku cuma makan 2 suap je sebab aku sekarang sedang berusaha untuk turunkan berat badan yang dah melimpah ruah ni.. adeiiiiii... asben ngan ainul la tukang makannya.. takperla.. janji mama happy dapat buat makanan yang diorang suka...

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi komen!

 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea