Kawan2Ku

14 Mei 2014

Sambung Belajar?

Posted by Dalia Hassan at Rabu, Mei 14, 2014

Aduh..  aku ni memang poyo kan? Dah berapa tahun dah asyik sebut2 nak sambung belajar, tapi tak sambung jugak.. ni frust jugakla sebab permohonan aku nak sambung buat pjj kat USM tak diterima...

Frust ni... tapi padan dengan muka aku la kan? 2012 dah dapat offer buat PJJ kat USM, aku tolak.. konon2 takut nanti tak boleh fokus sebab aku baru dapat tau yang aku mengandung waktu tu... padahal boleh je kut kalau sambung... haissshhhhh... menyesal... menyesal... apakan daya.. menyesal kemudian tidak berguna... entah2 USM dah blacklist nama aku.. kekekekek!

Bila fikir2 semula... malas pulak nak mohon U lain.. tengoklah nanti atas kerajinan aku... rasa malas plak nak sambung belajar.

Ko jangan hangat2 tahi ayam yer puan Dalia sayang...

Kekekekkeke!

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi komen!

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea