Kawan2Ku

13 Mei 2014

Syoknya Cuti

Posted by Dalia Hassan at Selasa, Mei 13, 2014

Assalamualaikum wbt...

Syoknya la kan cuti... Sabtu keje separuh hari, Ahad Isnin ngan Selasa aku cuti.. syok woooo.. lepak2 guling2 makan2 kat rumah, tak payah pikir pasal kerja.. pehhhhh! Memang terbaik...

Semalam aku pergi Singer kat Subang Perdana, beli mesin jahit.. diorang suggest beli mesin yang mahal skit, baru puas hati tapi disebabkan aku ni baru nak berjinak2 dengan mesin jahit, baik aku beli yang murah je.. sekurang2nya kalau aku terjahanamkan mesin jahit tu, takder la ralat sangat...

Pilih punya pilih, aku pilih model 8215HB.. harga asal RM795, tawar punya tawar dapat RM700 ngam2... ok la kut untuk beginner macam aku.. harap2 aku tak stress bila menjahit sebabnya kalau aku stress simpan dalam muzium la mesin jahit tu jawabnya nanti...

Dan hari ni aku memulakan menjahit baju kurung moden yang tak sempat siap haritu.. berkobar2 ni.. harapan semoga semangat aku tak luntur.. hahahahha!

Oklah.. tu jer nak cerita. Sekian..

Daaaaaaaaa....

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi komen!

 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea