Kawan2Ku

13 Julai 2014

Murtabak Cream Crackers VS Murtabak Maggi

Posted by Dalia Hassan at Ahad, Julai 13, 2014
Assalamualaikum wbt...

Alhamdulillah... hari ni berkesempatan berbuka puasa dengan encik asben bersama sama.. Ramadhan kali ni, inilah kali kedua dapat berbuka puasa bersama dia... Nak buat camana kan.. dia balik keje dah lewat... terawih pun buat kat rumah jer...

Memandangkan hari ni dia ada, so kami rancang untuk sama sama berduet memasak kat dapur.. tugas aku adalah menyediakan murtabak crackers dan dia pulak perlu buat murtabak maggi..

Ok. Kita tengok murtabak siapa paling laris... 

hahahaha!


Setelah di adili, nampaknya murtabak megi lebih laris berbanding dengan murtabak crackers. 5 keping yang encik asben buat, lima2 habis.. rasanya aku la yang paling banyak makan..

Hahahaha!

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi komen!

 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea