Apa-Apa Aje, Bila-Bila Aje, Mana-Mana Aje, Siapa-Siapa Aje, Suka-Suka Aje




Kawan2Ku

26 September 2014

Day 24 : Rumah Impian Aku



Bercerita pasal rumah idaman, memang la setiap orang pun ada impian untuk memiliki rumah yang hebat. Begitu juga aku... memang sejak zaman sekolah aku dah memasang angan2 untuk memiliki rumah yang besar, cantik, mewah... ada swimming pool. Landscape yang cantik menarik kau memang daboom! Alangkah indah andainya hajat aku tu tercapai....

#‎cabaran30hari‬ 



Sumber Gambar : Pakcik Google

Amacam? Simple je kan?hahahahahahha mimpi betul la.. tapi, kalaulah betul2 aku dapat rumah macam ni, memang setahun aku tak keluar rumah, hanya menikmati ketenangan dan keindahan yang ada kat rumah aku tu... hari2 swimming biar pecah segala lemak kat badan ni... alaaa... kalau dah kaya tak keje setahun pun takper... kannnnn.... hahahhahahah!

Kalau aku kayaaaaaaaaaaaa!

30 Days Blogs Challenge