Apa-Apa Aje, Bila-Bila Aje, Mana-Mana Aje, Siapa-Siapa Aje, Suka-Suka Aje




Kawan2Ku

23 September 2014

Selamat Hari Ulangtahun Kelahiran, Dalia !

Assalamulaikum wbt...

Syukur Alhamdulillah... hari ni genap usia aku 34 tahun... tua dah kan? tapi tak kisah lah, yang penting hati muda... hehehe!

Ni adalah kali pertama aku buat sendiri pulut kuning... nasib baikla menjadi walaupun tak berapa nak cantik... setakat nak makan sendiri dengan kawan2 okaylah... kalau nak jual memang tak la... hehe!



kek ni untuk kami bertiga... En.Adam, En.Din dan Dalia yang comel ;)



Rendang hasil tangan aku... sedap ke tak sedap ke belakang cerita la... hehehe!


ni orang yang tak pandai nak mendeko yang buat (aku la tu).. untuk boss kecik.. buruk rupa tapi tak kisahla... yang penting dah selamat masuk ke perut... haha!