Kawan2Ku

05 Oktober 2014

Selamat Hari Raya AidilAdha

Posted by Dalia Hassan at Ahad, Oktober 05, 2014

Assalamualaikum wbt...

Salam AidilAdha buat semua.. sedih rasanya bila tak dapat sambut raya kat kampung... sob sob sob... nak buat camana, encik asben petang raya je dah start keje... redha jer la...


Ni jer la yang mampu aku masak.. walaupun tak sesedap yang mak masak, tapi syukur Alhamdulillah... kita telan jer ye, encik asben, anak2.. Jangan banyak komplen yer!


sapa lah yang tangan langsung tak berseni ni? amik gambo pun senget! kekekekeke! (aku ler tuuuuu)
ketupat dan lemang instant... cepat dan mudah bagi mereka2 yang malas nak menganyam ketupat macam aku... merenyam je pandai... hahaha!
Sambal kacang... kacang tu boleh buat tutup lubang atap zink bocor sebab aku tak blend betul2.. tak berapa hancur.. hehehhe
apa ke namanya entah.. sayur campur tempe tauhu so hoon fucuk dengan kicap... hahahaha hentam sajalah.. first time buat... 
Dendang Perantau... eh eh.. silap2.. Rendang Si Perantau....
Kuah Lodeh hai mak lodeh.. Lodeh anak Pak Salleh...


Sekian....

Daaaaaaaaaaaaaaaaa!

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi komen!

 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea