Apa-Apa Aje, Bila-Bila Aje, Mana-Mana Aje, Siapa-Siapa Aje, Suka-Suka Aje




Kawan2Ku

22 Januari 2015

Diet Atkins : Menu Hari Kelima


Assalamualaikum wbt..

Masuk hari kelima.. semangat nak kurus makin berkobar2, tapi bila nak masak tu dah mula rasa sedikit malas lebih2 lagi bila nampak telur... tapi.. apakan daya... terpaksa kutelan jua walaupun hati dan jiwa meronta2... yerla... telur la yang paling murah dan senang.. haha!


SARAPAN PAGI

Telur dadar gulung berintikan sayur campur dan hirisan ayam panggang...
Gulung lagi... terpaksa gak gulung sebab box aku tu memang saiz macam tu.. haha! 

MAKAN TENGAHARI

Cauliflower goreng kampung... (konon2 feel macam makan nasi goreng kampung la...)

MAKAN MALAM

Sup Ketam Simple tapi sedap... berselera sungguh aku makan setelah berkali2 makan ayam dan telur.. hehehe!

Aku dah mula rasa loya2 nak muntah.. pening-pening kepala.. diorang kata ni normal.. sehari dua jer.. harap2lah.. dah rasa macam orang mengandung dah.. asyik nak muntah jer...

daaaaaaaaaaaaaa!