Kawan2Ku

28 Januari 2015

Diet Atkins : Menu Hari Kesebelas

Posted by Dalia Hassan at Rabu, Januari 28, 2015

Assalamualaikum wbt...

Ni menu aku untuk hari kesebelas...

pagi2 aku sampai opis terus jerang air untuk masak telur separuh masak... mungkin sebelum ni aku tak pernah buat telur separuh masak, so aku tak dapat anggarkan berapa masa yang diperlukan... akhirnya aku tak makan pun telur ni, ke sinki terus nasib telur ni.. sian dia.. huhu!

oleh sebab aku tak makan telur tu, so aku makan sup petola air ni...  banyak sangat, aku makan sebahagian jer... tak tau la sebenarnya lulus atkins ke tak.. 

ikan pari bakar.. beli kat restoren ubi kayu @ Taipan.. sangat berharap yang tukang masak ikan ni tak letak gula... kalau tak... habis punah.. hahahah!

Ayam goreng... jangan salah faham yer... dua2 ayam ni nukan aku yang punya... ni untuk anak2 aku makan malam... tapi aku cubit gak la sorang skit... kenyang gak la... hehe!

Tu jer la aku nak cerita untuk hari ni... daaaaaaa!




0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi komen!

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea