Apa-Apa Aje, Bila-Bila Aje, Mana-Mana Aje, Siapa-Siapa Aje, Suka-Suka Aje




Kawan2Ku

20 Januari 2015

Diet Atkins : Menu Hari Ketiga


Assalamualaikum wbt....

Masuk hari ketiga, aku masih mampu bertahan dan masih bersabar dalam menyediakan bekalan untuk dibawa ke ofis setiap hari. Memang kena bangun seawal sebab biasanya jam 6.30am aku dah keluar rumah untuk mengelakkan trafik jem.

Ok. Ni menu untuk hari ni.. bekal yang aku bawa ke ofis memang lebih dari keperluan aku, sebab bff aku nan seorang tu pasti akan join makan sama bekal aku tu walaupun tak dipelawa.. kadang2 dia yang makan dulu dari aku.. hahahaha senget tul dia.. tapi aku tak kisah pun walaupun dia bukannya follow diet atkins ni.. dia tumpang makan jer... :p

 SARAPAN PAGI

Murtabak Sardin -  aku makan 3 potong.. tak tau la berapa anggaran carbs yang aku ambil...

MAKAN TENGAHARI

Ikan Salmon Grill dan Sos Salsa - Ikan Salmon tu pun aku makan sekeping je.. sekeping lagi Sue yang makan dengan penuh selera (dia makan dulu sebelum aku.. macam dia plak yang ber diet atkins ni...) hahahah! :p

MAKAN MALAM

Hotdog Cheese Grilled.. beli kat pasar malam. Harap2 lulus la menu ni . Huhu!