Apa-Apa Aje, Bila-Bila Aje, Mana-Mana Aje, Siapa-Siapa Aje, Suka-Suka Aje




Kawan2Ku

29 Januari 2015

Kesilapan Aku Dalam Ber Atkins


Assalamualaikum wbt....


Isk isk isk... sedih jer rasa...

patutlah dah berapa hari ni aku timbang berat macam tak turun2... tak seperti masa aku awal2

beratkins aritu...

aku pelik gak... ingatkan penimbang tu rosak... aku siap beli penimbang baru kat Lazada...

sekali pagi ni... google punya google...

baru aku tau yang serai dan halia tu mengandungi carbs yang tinggi...

alamakkkk!

sebelum ni aku masak ketam rebus semua letak serai dan halia.. banyak pulak tu...

terus takder mood aku rasa...

waaaaaaaaaaaaaaaaaa! Sia2 la usaha aku berapa hari ni!!!!




Sumber gambar : pakcik google


*pasni aku nak amik langkah selamat jer la... ayam goreng dengan telur.. walaupun rasa macam nak muntah dah aku rasa makan telur... huhuh!

* dan yang paling penting, aku kena berhati2 lagi lepas ni dalam memilih menu... takut dah..

INI SEMUA SALAH SERAI !!!!
hahahahaha!


daaaaaaaaaaaaaaa!