Kawan2Ku

06 Disember 2014

Kolam Awam Kerosel Dan Zoo Johor

Posted by Dalia Hassan at Sabtu, Disember 06, 2014

Assalamualaikum wbt..

Memandangkan cuti sekolah kali ni Ainul tinggal di kampung dengan abah tok dengan mak nek dia, so memang aku tak sempat nak bawa dia pergi jalan mana2. Bila dah kat sana, Mak Ucu dia lah yang ambil alih bawak dia pergi jalan2.

Dan inilah dua tempat yang mak ucu dia bawak pergi... Kerosel Water Park dan Zoo Johor. Nampak macam best jer, lain kali aku rasa macam nak pergi juga ke sana bawa dak tecik pulak.
















semenjak pandai mengapungkan diri (aku sempat ajar dia masa pergi ke Sunway Lagoon haritu), asyik nak terapung jer  dia.. hehe!












Si Anaqi dan gayanya...






dari kecik kalau pergi mana2 mesti orang ingatkan diorang ni kembar...











Zoo Johor




                                                            



                                   
                                 




Ingat lepas ni nak bawak diorang pergi Legoland pulak... tapi tak tahu la bila... (sebenarnya mama dia ni yang teringin sangat nak pergi LL)

ngeeeeeeeeeeeeee!

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi komen!

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea