Kawan2Ku

24 Januari 2015

Riadah @ Taman Botani

Posted by Dalia Hassan at Sabtu, Januari 24, 2015

Assalamualaikum wbt...

Dah lama tak meluangkan masa bersama keluarga... Hari ni memandangkan encik asben pun tak kerja, so kami rancang untuk ke Taman Botani di Shah Alam...

Kebetulan pula rumah empat musim sekarang adalah musim salji, boleh la feel2 skit konon2 ada kat oversea.. hehe!

*gambar dibawah adalah tidak mengikut turutan... kelam kabut carca marba. Mohon dimaafkan almaklum update guna henpon... ngeeeee!

Beli tiket dulu....

Selfie dengan anak2, tapi nampaknya mama dia yang lebih2.. haha!



Tasik...

Seri pagi yang sentiasa berseri dipagi hari...




Assalamualaikummmmm... oooooo tuan rumah... tuan rumah kat mana?? Ohhh.. tuan rumah tengah berkebun kat belakang....

Aikkkkkk!




























Sila jangan muntah bila tengok banyak gambar selfie aku.. hehe!

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi komen!

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea