Kawan2Ku

10 Jun 2015

Bila Dalia Stress....

Posted by Dalia Hassan at Rabu, Jun 10, 2015

Assalamualaikum wbt...

Ni kisah selasa lepas...
Sebenarnya masa tu aku rasa nak demam sangat-sangat...
Asben hantar anak-anak aku balik kampung... Khamis baru dia balik sini..
So aku rasa macam aku nak lawan rasa demam tu...
kalau boleh aku taknak demam..
sebab sebelum ni sebulan aku kena bertugas sampai malam sempena Op Warta...
sekarang ni la masanya aku nak menghayati alam... konon-konon laaaa...
tetiba je rasa nak pegi Muar..
kenapa Muar?
takder alasan... tapi kata hati aku kata nak pegi Muar...
so dalam pukul 3 lebih aku gerak dari opis...
sampai Muar dekat kul 6 ptg sebab dari Subang ke Pedas Linggi hujan selebat-lebatnya...
makan2.. lepak tengok matahari terbenam kat Tg. Mas... dalam kul 8 aku gerak balik Subang..
badan rasa nak demam sangat-sangat..
on the way balik singgah RnR Ayer Keroh.. tido jap.. dekat 40 minit gak la aku tido...
then sambung perjalanan.. dekat kul 12pagi baru sampai rumah...

Fhewww!

sorang2 aku ke sini... selfie la apalagi....


Konon2 nak tengok matahari terbenam... sekali terlindung dek awan plak... takper la...


2 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi komen!

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea