Kawan2Ku

26 November 2015

Lawatan Kebajikan Ke Hospital Melaka

Posted by Dalia Hassan at Khamis, November 26, 2015

Assalamualaikum wbt

Kelmarin (Selasa) aku ke Hospital Besar Melaka untuk menziarah anak kepada seorang anggota trafik, Encik Poasa yang dimasukkan ke ICU kerana menghidap penyakit SLE. Norfaezah Binti Poasa. Baru berumur 22 tahun. Aku pergi bersama 3 yang lain. Jah, Seha dan Samsun dengan menaiki kereta pasukan.

Simpati kat keluarga pesakit. Tapi apa yang kami mampu lakukan.. hanya mampu memberi sokongan moral kepada ahli keluarga dan juga doa.

Semoga beliau cepat sembuh dan meneruskan kehidupan seperti sediakala. In Shaa Allah.. Amin..

Sebenarnya, terlalu banyak cerita yang diceritakan oleh ibunya.. luahan rasa tentang kawan kawan dan bekas tunang faezah.... sampai bila aku dah balik pun aku dan ibu beliau masih lagi bercerita di whatsapp.. ianya terlalu peribadi untuk aku ceritakan kat sini.






Balik dari Hospital Melaka, kami singgah ke Pantai Klebang semata mata untuk beli Coconut Shake Ori yang terkenal kat sini.. tapi memandangkan aku masih dalam diet, so aku cuma tengok jer la mereka mereka ni minum sambil aku menelan air liur. Takper takper... bila aku dah kurus nanti akan ku ke sana cari coconut shake ori ni.. hehe!



gigih Seha beratur

Yer la yerla Jah oiii.. tak pah nak tayang sangat coconut shake ko tu...

Amboi abam polis merangkap artis sendu yang selalu kuar kat tv  berlakon jadi polis.. beria ko sedut coconut shake tu yer.. aku kat sebelah ni menahan rasa jer.. 





0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi komen!

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea