Kawan2Ku

22 Disember 2015

Status Blog #60

Posted by Dalia Hassan at Selasa, Disember 22, 2015

Tetiba teringat kisah kelmarin kat kelas masa aku baru habis buat presentation..

Prof : Awak ni cikgu ker? Gaya bercakap macam cikgu jer .

Aku : Tak la prof... sy bukan cikgu...

Prof : Abis awak keje kat mana?

Aku : Saya kakitangan awam yang kerja bawah PDRM..

Prof : ooooo.. mana? Bukit Aman ker?

Aku : Subang Jaya, Prof...

Prof : Ooooo... satu tempat la dengan... (sambil jari tunjuk arah belakang... merujuk pada Sarjan Hakeem)

Aku : Ya prof. Cuma dia cawangan jenayah, saya trafik... jenayah ngan trafik tak kawan, prof... (adoi... Camana aku leh kuar statement mcm ni)

Prof : hahahaha! awak ni nakallah! Boleh pulak main tak kawan ya... 


* Ok. Satu kelas gelakkan aku... tak pasal2 aku jadi bahan .. tapi nasib baiklah Sarjan Hakeem tak datang kelas.. kalau tak mesti aku terlebih malu.. huhu!


2 comments:

sofie adie berkata...

hahahahah lawak la sis...teringat dekat adik2 tadika yg saya pernah jaga dulu...

Dalia Hassan berkata...

hehehe.. camana ntah boleh kuar statement tu... adoila... spontan kuar dari mulut.. haha!

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi komen!

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea