Kawan2Ku

27 Januari 2016

Langkawi : Riverra Inn

Posted by Dalia Hassan at Rabu, Januari 27, 2016

Assalamualaikum wbt...

Ni la tempat penginapan aku masa kat Langkawi aritu.. Riverra Inn yang terletak di Pekan Kuah. Agak selesa, sesuai la buat kami berdua... bilik pun okay, cantik... sesuai dengan harga yang ditawarkan.

Dari Riverra Inn ni dekat je kalau korang nak pergi shopping barang2 kat Pekan Kuah tu.. jalan kaki pun boleh. Tapi larat tak larat je la korang nak angkut barang. Yer la.. macam aku, walaupun tak beli pinggan mangkuk semua, tapi beg untuk coklat je dah lebih 10kg. Ajer giler. Ni sebab dah terjanji la dengan anak2 nak belikan diorang coklat banyak. Haha! So better bawak la kereta kalau nak pegi shopping tu..

Ni la gambar gambar yang sempat aku ambil di Riverra Inn tempohari...






















0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi komen!

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea