Kawan2Ku

26 Februari 2016

Day 13 : Re-Induction Diet Atkins

Posted by Dalia Hassan at Jumaat, Februari 26, 2016

Assalamualaikum wbt...

Hari ni aku bangun lambat! Adoila... baru ingat nak masak ikan salmon sebelum pergi kerja... biasa 5.05am aku dah terjaga.. paling lewat pun kul 5.15am... hari ni 5.55am baru aku terjaga... memang tak sempat nak masak apa la... penyudahnya aku bawak telur mentah jer pergi ofis.

Sampai ofis, macam biasa buat telur separuh masak... menu harian aku... ngeee! cuma lauk tengahari aku beli ikan goreng kat kantin. Ikan bilis goreng pun aku beli singgit kat kantin. Malam pulak aku belasah pecal tg.karang, beli kat pasar malam... tak tau la berapa carbs yang aku ambil hari ni... macam terlebih pulak... ngeeeee!

(menu telur separuh masak aku tak payah masukkan la... hari2 masukkan, sama je rupa.. haha!)

ikan goreng seketul

kudap kudapan

aku makan yang yg separuh ada sambal kacang tu... entah berapa la carbs yang aku telan ni...

tengahari tadi waktu rehat sempat la main ping pong dengan Sue.. bukan pandai main pon... saja je suka2..

On the way balik rumah tadi, jalan jem giler... dekat 2 jam perjalanan... lenguh! (eh! dah terkeluar dari topik)


0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi komen!

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea