Kawan2Ku

19 Februari 2016

Day 6 : Re-Induction Diet Atkins

Posted by Dalia Hassan at Jumaat, Februari 19, 2016

Assalamualaikum wbt...

Dah masuk hari ke 6 aku dalam induksi diet atkins ni. Lauk lebih kurang macam yang sebelum sebelum ni je, tak ada yang menarik pun. Pastu hari ni diet aku tercalar lagi... 2 biji aku bedal karipap. Bila suapan yang terakhir selamat masuk ke perut, baru aku rasa bersalah yang amat...

Ok. Korang pun jangan kecam aku ya.. ni la menu aku untuk minggu ni. Sama jer... senang...

Yang buatkan aku kecewa skit arini, pagi2 lagi tengok bendera berkibar di angkasa... confirm berat tak turun sepanjang bendera berkibar ni. Adoi. Tu yg aku makan karipap 2 biji tu...



Untuk dinner aku beli kari ayam tanpa kuah je tadi... makan lepas aku turun dari mendaki Bukit Gasing. Semput weh aku mendaki.. tapi seronok!

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi komen!

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea