Kawan2Ku

Assalamualaikum wbt...


Blog ini telah menjadi diari hidup aku. Kebanyakan yang aku masukkan di sini adalah kehidupan harian aku. Walaupun ianya tidaklah menarik perhatian dan tiada apa yang menarik, tapi perjalanan kehidupan aku tetap mempunyai jalan cerita yang tersendiri walaupun kadang-kadang ianya sangat membosankan. Menjalani rutin hidup yang biasa, melakukan sesuatu yang berulangan setiap hari, namun ianya tetap satu kenangan yang aku cuba kenang sehingga ke akhirnya.


Untuk tahun 2020, aku cuba untuk menulis setiap hari apa yang aku lakukan. Selain untuk kenangan di masa hadapan dan juga untuk tatapan anak cucu aku nanti, aku cuba untuk mendisiplinkan diri aku untuk tidak melakukan sesuatu perkara hanya separuh jalan. Aku cuba... mungkin The Chapter ini tidak bermakna bagi para pembaca, tapi ianya sangat bermakna bagi aku, walaupun ianya hanya sebuah kisah harian yang membosankan yang aku lalui setiap hari.


Terima kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow blog aku yang sendu ini.


Sekian.

27 Februari 2016

Hiking @ Bukit Broga, Semenyih Selangor


Assalamualaikum..



Hari ni aktiviti hiking kami bukan bawah program gaya hidup sihat anjuran IPD tapi ni aktiviti antara geng geng kami...


Alhamdulillah... berjaya sampai ke puncak Broga.. walaupun tidak sesemput ketika kami mendaki ke Bukit Gasing, tapi kami tetap berpuas hati dan rasa macam nak panjat lagi. hehe.. yerlah.. kami ni baru dalam aktiviti mendaki ni, so kita buat sikit2 dulu. Ada rezeki, teringin nak naik bukit / gunung yang lebih mencabar... (Teringin nak panjat Gunung Penyesalan / Rinjani kat Lombok, Indonesia) tapi sebagai pendatang baru dalam dunia ni, kita buat perlahan lahan.. dah cukup kekuatan baru kita terbang ke sana... chewahhhh!


Eh Eh! Sorry la kalau kita letak banyak sangat gambar dalam entry kita ni. Kita memang macam ni... suka simpan gambar dalam blog. Kalau simpan dalam henpon nanti bila memory card damage, menangis tak berlagu la...


Dan macam biasa, banyak gambar syok sendiri. selfie. harap korang tak termuntah yer...































































































0 comments:

D'Alia Gallery. Dikuasakan oleh Blogger.
 

D'Alia Gallery Published @ 2014 by Ipietoon