Kawan2Ku

01 Mac 2016

Lirik Lagu : Berharap Kau Setia ~ D'Wapinz Band

Posted by Dalia Hassan at Selasa, Mac 01, 2016

Assalamualaikum wbt...

Kali pertama aku dengar lagu ni, minggu lepas masa aku berborak dengan Ika dan Abby... sebelum ni serius aku tak pernah dengar pun. Kebetulan Ika minta tolong aku carikan lagu ni sebab katanya dia dah jatuh cinta dengan lagu ni...

Apa yang berlaku bila kali pertama aku dengar lagu ni, aku terus menangis. haha giler sensitif. Aku menangis depan Ika dan Abby... Sedih la lagu ni lebih lebih lagi ada sebaris dua lagu tu yang buat aku rasa macam sayu sangat... isk isk..

Jom la kita nyanyi sama2...



Aku yang tak pernah bisa
Bila jauh darimu
Aku tak ingin engkau ada
Di samping yang lain

Bila waktu izinkanku
Untuk slalu bersamamu
Aku kan slalu menjagamu
Di setiap nafas hidupku

Bila kau jauh ingat aku
Dekap bayangku bersamamu
Bila kau dekat peluk tubuhku
Janjilah padaku tetap setia

Aku tak ingin engkau pergi
Aku tak ingin engkau jauh
Aku sangat mencintaimu
Sungguh sungguh ku cinta kamu

Bila waktu izinkanku
Untuk slalu bersamamu
Aku kan slalu menjagamu
Di setiap nafas hidupku

Bila kau jauh ingat aku
Dekap bayangku bersamamu
Bila kau dekat peluk tubuhku
Janjilah padaku tetap setia

Aku tak ingin engkau pergi
Aku tak ingin engkau jauh
Aku sangat mencintaimu
Sungguh sungguh ku cinta kamu

Ku hanya ingin kau mengerti
Ku hanya ingin kau fahami 
Berharap kau tetap disini
tuk sama sama setia.

Aku tak ingin engkau pergi.........
Aku tak sanggup bila engkau jauh
Sungguh ku ingin, Ingin berdua 
Bersama kamu...hooooo

Ku hanya ingin engkau mengerti aku
Ku hanya ingin engkau fahami aku 
Berharap kita tetap berdua
Tuk sama sama setia


2 comments:

AinAthirah Anuar berkata...

suka jugak dengar lagu ni. lirik dia best

Fendi Rocka berkata...

kahkah menangis..

dulu kat kedai makan, tgh sedap makan tetiba kawan pompuan aku nangis, rupanya tengok cerekarama.

puii la

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi komen!

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea