Kawan2Ku

22 Mei 2016

Skytrex Adventure @ Shah Alam

Posted by Dalia Hassan at Ahad, Mei 22, 2016

Assalamualaikum wbt...



Ini kisah semalam... membuat aktiviti skytrex di Shah Alam.. sebenarnya memang dah lama teringin nak buat aktiviti ni, tapi asyik tak berkesempatan jer. Then pada April lepas, bincang dengan geng geng "Geng Outdoor Subang Jaya", cuma empat orang jer yang sanggup buat aktiviti ni... masing2 tak yakin dengan ketinggian... gayat.. so, aku, Sue, Ieyla dan Kenz terus pilih tarikh 21/5 untuk buat aktiviti ni. kami ambil pakej Big Thrill... Berempat pun berempat la... janji ada geng yang nak buat bersama2.. hehe!



Pada asalnya, aku ingat pagi tu nak panjat Bukit Sapu Tangan dulu, konon2 stamina kuatla untuk buat dua aktiviti dalam satu hari... mujurlah pagi tu hujan lebat, so aktiviti mendaki bukit tu terpaksa dibatalkan. Tapi sebenarnya aku bersyukur tak jadi nak hiking, sebabnya, lepas buat skytrex ni memang penat sangat walaupun puas hati yang teramat sangat. Aku tak dapat bayangkan kalau pagi tu aku pergi hiking... rasanya pengsan terus kut.. kepenatan... haha!

empat sekawan...
lupa nak tarik nafas... terserlah tayar tu..  hahaha!

Sue senget

Instructor yang terlajak ramah...

Ieyla...

Kenz...








gayat ke tak gayat? haha

main cak cak kat atas pokok...

yang belakang tu Rayyan nama dia...

errrrrr... kat belakang tu rel keretapi ker???
redah jerrrrr...


sebelum balik berborak dengan pekerja sini... peramah betul si Shaz ni... gelak jer manjang... haha!
Pehhhh! Kenangan dan pengalaman yang tak akan aku lupakan. Lepas ni macam nak cuba yang extreme pulak.. confirm lebih mencabar!

2 comments:

zaitie hasnan berkata...

wah suka suka..
bestnyee..

xpenah lagi pergi skytrex..
just penah try escape penang.

nk kena cuba gak ni skytrex

Dalia Hassan berkata...

Memang best awak... try la pegi nanti.. berbaloi baloi.. haha

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi komen!

 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea