Kawan2Ku

21 Julai 2016

Hiking @ Bukit Tabur Far East

Posted by Dalia Hassan at Khamis, Julai 21, 2016


Assalamualaikum wbt..






Macam biasa, lepas raya ni, lemak berkilo2 melekat kat badan. Aiseyman.. stress aku dibuatnya. Apa tak, 6kg berat naik. adeiii.. stress.. stress...




Bila cakap dengan asben, dia gelakkan jer. Eleh. Dia pun sama sebenarnya. Sama2 bina badan. Lagi ada hati nak gelakkan aku. haha!




Setelah berbincang, pada awalnya aku dan asben ingat nak pergi hiking kat Gunung Pulai, Pontian sebelum gerak balik ke Subang. Tapi memandang beberapa hari sebelum tu berlaku kejadian rakyat Singapore yang meninggal akibat tergelincir kat Gunung Pulai, terus kami ubah rancangan. So pada Raya ketujuh, kami terjah Bukit Tabur Far East...




Sebenarnya.. aku naik tak sampai puncak pun... sikit je lagi nak sampai. Tapi aku batalkan niat sebab cuma aku sorang jer yang ada kat atas tu.. buatnya berlaku apa2, tak ke naya.. orang lain memang takder. Asben dan anak aku tunggu kat bawah batu. Memang tak berani nak bawak dia naik ikut tali tu... bahaya... tu yang asben aku tunggu kat bawah tu.. tapi takper.. in Shaa Allah ada rezeki dalam masa terdekat ni aku nak pergi lagi bersama Geng Outdoor Subang Jaya.

























0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi komen!

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea