Kawan2Ku

15 November 2016

Status Blog #103

Posted by Dalia Hassan at Selasa, November 15, 2016

Assalamualaikum wbt...

Sebenarnya macam dah lama jer tak meluahkan rasa hati kat blog aku ni... kalau ikutkan hati, setiap hari ada saja yang ingin diceritakan, ingin diluahkan... tapi tetap tak terluah... mungkin kekurangan masa antara penyebab? mungkin laaaa..

Aku tau semenjak dua menjak ni ramai yang terasa hati dengan aku. Dan aku sedar kadang kadang mulut aku ni memang takder insurans, ikut sedap aku jer nak cakap apa. Tapi, itulah. Aku pun tak boleh nak elak. Dan aku juga tak boleh nak simpan dalam hati. Apa yang aku rasa, itulah yang aku luahkan. Aku tak nak jadi hipokrit. Sakit.

Walaupun mulut aku macam longkang, main sedap cakap jer, tapi tu bukan bermaksud putus persahabatan. Aku sekadar kata apa yang aku fikirkan betul. Persahabatan tetap sesuatu yang sangat bernilai buat aku. Walaupun kita kawan baik, tak semestinya kita setuju dan punya pendapat yang sama, kan??

Oh sekejap!

Sebenarnya aku cuma nak cakap.. akukan hari ni terasa hati dengan seseorang. Seseorang yang bila ternampak aku, dan dan dia berpaling ke arah lain dan berborak dengan kawan lain. Dia buat tak nampak jer kat aku... tapi takperlah... aku terpaksa juga buat2 faham kalau itulah yang memang dia nak... walaupun aku sedikit sedih.

'Sedikit'... ermmmmm...

Oklah.. tu jer nak luah...

Daaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi komen!

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea