29 Oktober 2017

Hiking @ Bukit Botak , Puncak Alam


Assalamualaikum wbt...

Sebenarnya aku baru tau akan kewujudan bukit ni... Bukit Botak / Bukit Cherakah di Puncak Alam... Bila dok borak dengan geng2 GOSJ ni, so diorang pun macam berminat juga nak pergi sana.. plan punya plan, kitorang decide untuk sana pada 29/10/2017...

Anak aku si Arissa pun ikut sama.. dia memang minat hiking ni, cuma kalau dia penat, memang dia buat perangai la... nanti mama / papa dia la yang kena dukung... hahaha layankan jer la... 




Sebelum kejadian Yatz ngan anak aku tergelincir gedebuk gelongsor kebawah sebab tanah kat situ berpasir....





kat tempat ni memang wajib kena amik gambar...

Puncak Bukit Cherakah..


Bila Ieca Sara mula penat.. 

Suka gambar kat sini...

Come to mama...




Tak sangka Lopa ada kem kat sini..


Muka pewai...



0 comments:

D'Alia Gallery. Dikuasakan oleh Blogger.
 

D'Alia Gallery Published @ 2014 by Ipietoon