Kawan2Ku

18 Jun 2015

Status Blog #47

Posted by Dalia Hassan at Khamis, Jun 18, 2015 1 comments Links to this post

Assalamualaikum wbt...

Syukur Alhamdulillah... walaupun agak terkejut dan kurang bersedia, tapi aku tetap terimanya dengan hati terbuka. Rezeki Allah nak bagi, takkan aku nak tolak, kannnn... Alhamdulillah...


Nampak gayanya aku terpaksa hentikan misi Atkins aku buat sementara waktu ni... tapi takperla.. nanti boleh sambung semula... 

17 Jun 2015

Ujian Kemahiran Menembak Bersama Ketua Polis Selangor

Posted by Dalia Hassan at Rabu, Jun 17, 2015 0 comments Links to this post

Assalamualaikum wbt...

Pada Isnin lepas aku telah mengikuti Ujian Kemahiran Menembak Bersama Ketua Polis Selangor di Kelab Menembak Subang. Walaupun aku bukannya pandai sangat menembak, tapi bila ikut program macam ni, memang enjoy sangat! seronok sangat sebab dapat lari daripada kerja opis. hahaha!

Berpeluh2 mak... nebes lebih.. hahaha!
























12 Jun 2015

Status Blog #46

Posted by Dalia Hassan at Jumaat, Jun 12, 2015 0 comments Links to this post
errrrrrmmmm....

esok dah start final exam... hari ni baru nak terhegeh2 study... Dalia... Dalia.... dari dulu lagi memang suka macam ni kan??? study last minute... ishhhhh!

okla... sambil study sambil makan mee siput muar ni... terbaikkkkk!



10 Jun 2015

Bila Dalia Stress....

Posted by Dalia Hassan at Rabu, Jun 10, 2015 2 comments Links to this post

Assalamualaikum wbt...

Ni kisah selasa lepas...
Sebenarnya masa tu aku rasa nak demam sangat-sangat...
Asben hantar anak-anak aku balik kampung... Khamis baru dia balik sini..
So aku rasa macam aku nak lawan rasa demam tu...
kalau boleh aku taknak demam..
sebab sebelum ni sebulan aku kena bertugas sampai malam sempena Op Warta...
sekarang ni la masanya aku nak menghayati alam... konon-konon laaaa...
tetiba je rasa nak pegi Muar..
kenapa Muar?
takder alasan... tapi kata hati aku kata nak pegi Muar...
so dalam pukul 3 lebih aku gerak dari opis...
sampai Muar dekat kul 6 ptg sebab dari Subang ke Pedas Linggi hujan selebat-lebatnya...
makan2.. lepak tengok matahari terbenam kat Tg. Mas... dalam kul 8 aku gerak balik Subang..
badan rasa nak demam sangat-sangat..
on the way balik singgah RnR Ayer Keroh.. tido jap.. dekat 40 minit gak la aku tido...
then sambung perjalanan.. dekat kul 12pagi baru sampai rumah...

Fhewww!

sorang2 aku ke sini... selfie la apalagi....


Konon2 nak tengok matahari terbenam... sekali terlindung dek awan plak... takper la...


 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea