Kawan2Ku

Halaman

26 November 2022

Hari Lahir Mak ke 74 Tahun

By Dalia Hassan at Sabtu, November 26, 2022

Assalamualaikum wbt

Semalam 25.11 adalah hari lahir mak yang ke 74.. Alhamdulillah mak masih sihat dan semoga mak dan abah sentiasa sihat dibawah lindungan Allah s.w.t ...

Semalam lepas kerja, aku terus pecut balik le Segamat sorang2. Dan kami telah sepakat adik beradik untuk balik, tanpa bagitau mak.. mak dah pesan awal2, tahun ni mak taknak hadiah hari lahir. Tapi mak tak cakap pun anak2 tak boleh balik. Tu yang kami pakat2 balik dan buat jamuan kecil. Abg aku yang kerja kat Miri je tak dapat balik kali ni. Tak apalah.. sebab dia antara penyumbang besar duit makan kami malam tadi.. Alhamdulillah.







Dan hari ni, aku dan kak Ani bawak mak ke Melaka.. 





 Semoga mak, Hjh Jamilah Binti Rajikin dan abah, Hj Hassan Bin Hj Mohamad dikurniakan kesihatan yang baik, dijauhkan dari segala penyakit dan di panjangkan umur InshaaAllah... 


Kami sayang mak dan abah! ♥️🥰

0 comments:

PayPal

 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review